Plan szkolenia

1. Wprowadzenie (omówienie/powtórzenie zagadnień z zakresu prowadzenia dokumentacji medycznej, działania botoksu i kwasu hialuronowego, rodzaju preparatów)
  2. Podawanie botoksu w okolicy dolnej części twarzy, spodziewane efekty (broda brukowana, uniesieni kącików ust, uśmiech dziąsłowy, zmarszczki palacza, uniesienie czubka nosa)
  3. Leczenie bruksizmu toksyną botulinową (sposoby wykonania zabiegu, ilości preparatu jakie podajemy jakich efektów  można się spodziewać)
  4. Leczenie nadpotliwości (sposób podania toksyny, sposoby planowania zabiegu, ilości preparatu, jakich efektów należy się spodziewać)
  5. Podawania kwasu hialuronowego w okolicy oczu (jakie preparaty stosować, kaniula a igła – sposoby wykonania, odpowiednia głębokość podania, zagrożenia)
  6. Modelowanie kształtu nosa kwasem hialuronowym (w jaki sposób wykonać zabieg, jak dobrać preparat, jakich efektów można się spodziewać)
  7. Modelowanie i powiększanie ust (zabieg o dużym stopniu trudności? Na co należy zwrócić szczególną uwagę, jak dobrać preparat)
  8. Kiedy należy stosować botoks a kiedy kwas hialuronowy (okolice twarzy wymagające szczególnej uwagi – zmarszczki palacza, zmarszczki mimiczne policzków, kąciki ust, lwie zmarszczki)
  9. Postępowanie z pacjentem po zabiegu (wizyta kontrolna, możliwe działania niepożądane i możliwości postępowanie w razie ich wystąpienia).

Część praktyczna

Powtórzenie zasad  rozpuszczania, sposobów podania toksyny botulinowej, powtórzenie zasad podawania kwasu hialuronowego, techniki i odpowiedniego  dobrania preparatu, wybór pomiędzy botoksem a kwasem hialuronowym w zależności od określonych miejsc na twarzy, łączenie technik podawania obu rodzajów  preparatów, łączenie korzyści z obu rodzajów zabiegu.

Przeciwwskazania dla modelek

Ciąża, okres karmienia, choroby autoagresyjne mięśni (miastenia), silna infekcja z gorączką, alkoholizm, niektóre choroby psychiczne, przyjmowanie antybiotyków. Miejscowe zmiany infekcyjne skóry (trądzik, opryszczka, zmiany ropne), przyjmowanie leków przeciwpłytkowych, choroby autoagresyjne (kolagenozy, reumatoidalne zapalenie stawów).

Szczegóły szkolenia

Termin szkolenia: 28-29.09.2019 r.

Koszt szkolenia: 3690 zł

zapisz się na szkolenie