Plan szkolenia

1. Dokumentacja medyczna potrzebna do prawidłowego przeprowadzenia zabiegu (jak należy podchodzić do  zabiegu związanego z podaniem kwasu hialuronowego, świadoma zgoda na zabieg, dokumentacja fotograficzna, prawa i obowiązki lekarza i pacjenta, działania niepożądane a ewentualne roszczenia , prawidłowe przeprowadzenie zabiegu a satysfakcja pacjenta i jego oczekiwania)
  2. Przeciwwskazania do podawania kwasu hialuronowego oraz ewentualne zagrożenia związane z nieprawidłowym jego zastosowaniem (przeciwwskazania  do zabiegu miejscowe i ogólnoustrojowe, względne i bezwzględne, zalecane środki ostrożności, wpływ chorób i leków przyjmowanych przez pacjenta na zabieg, wpływ wieku pacjenta na przeprowadzenie zabiegu)
  3. Rodzaje preparatów zawierających kwas hialuronowy oraz najczęściej wykonywane zabiegi (jakie okolice twarzy najczęściej wymagają podania kwasu hialuronowego, kiedy i jak i rodzaj preparatu możemy zastosować  żeby osiągnąć oczekiwany efekt, jak zakwalifikować  pacjenta)
  4. Przygotowanie pacjenta oraz planowanie zabiegu (choroby a farmakoterapia przed zabiegiem, pozycja pacjenta na fotelu, zastosowanie znieczulenia przed zabiegiem oraz jego rodzaje)
  5. Sposoby i techniki wykonywania zabiegów (w jaki sposób podawać kwas hialuronowy, jaką technikę zastosować, kaniula a igła – zalety , wady oraz możliwości i ograniczenia stosowania igły lub kaniuli do przeprowadzenia zabiegu, na jaką głębokości i w jaki sposób podajemy preparat, jak zaplanować ilość podania kwasu hialuronowego oraz technikę jego podania)
  6. Sposoby znieczulania miejscowego (kremy znieczulające, znieczulenie stomatologiczne)
  7. Zalecenia dla pacjenta u którego wykonano zabieg (co stosować miejscowo po zabiegu, kiedy pacjent może wykonać makijaż, farmakoterapia i leczenie przeciwbólowe i przeciwobrzękowe, co należy robić żeby preparat prawidłowo zachowywał się w tkankach, wpływ czynników zewnętrznych na długość utrzymywania się preparatu w tkankach i efektów zabiegu)
  8. Postępowanie z pacjentem u którego wystąpiły działania niepożądane (rodzaje działań niepożądanych oraz możliwości ich leczenia, farmakoterapia, kiedy i jakie leczenie należy podjąć)

Część praktyczna

Wybór miejsca podania preparatów kwasu hialorunowego w zależności od jego gęstości, określenie głębokości podani i ilości, głębokość podania, technika podania w zależności od okolicy, różnice w podawaniu w zależności od zmienności  i potrzeb pacjenta.

Przeciwwskazania dla modelek

Miejscowe zmiany infekcyjne skóry (trądzik, opryszczka, zmiany ropne), przyjmowanie leków przeciwpłytkowych, choroby autoagresyjne (kolagenozy, reumatoidalne zapalenie stawów).

Szczegóły szkolenia

Termin szkolenia: 03.09.2019 r.; 17.09.2017r.

Koszt szkolenia: 3690 zł

zapisz się na szkolenie