Zapisz się do newslettera
i odbieraj kody rabatowe

Bądź na bieżąco

Zostaw swoją opinię

Zapisz się do newslettera i odbieraj kody rabatowe

Ginekologia estetyczna, w tym powiększanie warg sromowych, podnosi jakość życia każdej z kobiet. Doktor Łukasz Rdzanek w swoim gabinecie w Warszawie wykonuje zabiegi, dzięki którym można zyskać nie tylko efekt estetyczny, ale także zdrowotny ze względu na wzmocnioną ochronę narządów rodnych przed infekcjami, zakażeniami oraz podrażnieniami.

Na czym polega powiększanie warg sromowych?

Powiększanie warg sromowych to zabieg z zakresu ginekologii estetycznej, w trakcie którego doktor Łukasz Rdzanek wprowadza pod skórę specjalnie opracowany preparat zawierający wysokie stężenie kwasu hialuronowego, który wypełnia przestrzeń międzytkankową. Wargi sromowe stają się pełniejsze, bardziej uwypuklone, a ponadto odmłodzone, dzięki stymulacji skóry do produkcji kolagenu. Powiększanie i rewitalizacja warg sromowych w naszym gabinecie w Warszawie wykonywane są w przypadku:

• chęci zmiany wyglądu okolic części intymnych,
  • potrzeby powiększenia zbyt małych warg sromowych z przyczyn anatomicznych,
  • modelowania w sytuacji utraty jędrności i objętości tkanek na skutek starzenia się, utraty masy ciała lub przebytych chorób.

Ginekologia estetyczna przywraca komfort życia wielu kobietom, zwłaszcza prowadzącym aktywny tryb życia, zmniejszając ból w trakcie jazdy konnej, jazdy na rowerze czy fitnessu.

Rewitalizacja warg sromowych – jak przebiega i jak przygotować się do zabiegu?

Powiększanie warg sromowych przeprowadzane w naszym gabinecie w Warszawie wymaga przygotowania przez pacjentkę – prosimy o całkowitą depilację miejsc intymnych. Przed zabiegiem okolica, pod którą podajemy kwas hialuronowy, zostaje zdezynfekowana i znieczulona – dzięki temu odczuwany ból jest niewielki. Rewitalizacja warg sromowych trwa około 30 minut. Ilość preparatu dobierana jest do potrzeb i oczekiwań każdej z pacjentek.

Jakie efekty przyniesie rewitalizacja warg sromowych u doktora Rdzanka w Warszawie?

Pełny efekt rewitalizacji warg sromowych występuje po 10-14 dniach i utrzymuje się przez około 2 lata – w tym czasie zabiegu nie trzeba powtarzać. Jakie rezultaty zauważą pacjentki, które zdecydują się na powiększenie warg sromowych w Warszawie?

• rewitalizację warg sromowych,
  • zwiększenie objętości warg sromowych większych,
  • napięcie skóry w okolicach intymnych,
  • zmniejszenie ryzyka infekcji płciowych.

Rewitalizacja warg sromowych – cena zabiegu

Cena zabiegu wynosi 1500 złotych i obejmuje:

• konsultację przed zabiegiem,
  • preparat z wysokim stężeniem kwasu hialuronowego,
  • podanie preparatu przez lekarza mającego ponad 10-letnie doświadczenie w dziedzinie medycyny estetycznej,
  • konsultację pozabiegową.

Każda kobieta dbająca o zdrowie, której zależy na komforcie w życiu intymnym, może zgłosić się do gabinetu doktora Rdzanka w celu wykonania zabiegu. Zapraszamy do kontaktu osobistego lub telefonicznego pod numerem: 696039559.

Wykorzystywane preparaty

Neuavia Organic Intense Rose

Wypełniacz Intense Rose powstał w trosce o urodę i zdrowie intymne, jako produkt dedykowany do korekcji lipoatrofii oraz plastyki części intymnych. Produkt ten cechuje najwyższe możliwe stężenie kwasu hialuronowego — 28 mg/ml — oraz duża wiskoelastyczność hydrożelu gwarantująca pacjentom 100-procentową satysfakcję. Intense Rose to optymalne połączenie skuteczności, bezpieczeństwa i długotrwałego efektu. Podobnie jak wszystkie wypełniacze Neauvia, Intense Rose powstaje z użyciem najczystszego źródła kwasu hialuronowego.

Cena zabiegu

1500 zł